2011. március 31., csütörtök

Elment Payer Öcsi...


Talán mondhatom,ismertem Őt.
Hisz földim volt,és jó néhány alkalommal találkoztunk,amikor betértem az általa üzemeltetett lottózóba,és Ő állt a pult mögött.
"Szevasz Bátyám"általában így köszöntött jellegzetes élces hangján.
Majd miután elmormoltam egy fohászt Fortuna Istenasszonyához és feladtam a szelvényeimet,mindig váltottunk néhány gondolatot egymással.
Közvetlen volt,sosem éreztette,hogy Ő a Payer Öcsi...
2009 őszén támadta meg a gyilkos kór,de nem adta fel,küzdött.
Azt hittük meggyógyult,el sem akartam hinni amikor meghallottam a hírt.


Érte gyújtok ma este mécsest.
Nyugodj békében Öcsi!

2 megjegyzés:

  1. Most már fönt danolászik az angyaloknak... Apukám sokat fütyülte a számait, pedig nem volt nagy "pop" rajongó.

    VálaszTörlés
  2. Ma volt a temetés.
    Édesapám ott volt,mondta,nagyon sokan elkísérték utolsó útjára.
    Láttam én is mikor hazaértem,már lent a katolikus templomnál rendőri biztosítás volt.

    Nyugodjon békébe!

    VálaszTörlés