2011. április 26., kedd

Segíts,mert segíteni másokon,jó!


Bizonyára sokak számára ismerős Keczán E. Mariann nevével fémjelzett Gyöngy Klub.
Ő kér némi segítséget,hogy elnyerjen egy pályázatot,és elkészülhessen a Gyöngy Klubba a webáruház!
Az alábbi linken található további információ!
Kérem aki tud segítsen,akár úgy,hogy kiteszi,továbbítja ezt az információt,akár úgy,hogy szavaz maga is!
Köszönettel!

És akkor nézzünk a témához egy aktuális dalt is! :)


Ezzel az örökzöld slágerrel kívánok Mariannak sok sikert a pályázathoz,és kívánok mindenkinek szép napot,és szép hetet!

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, és a dalt is!:)

    Üdvözlettel

    Marica

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen Kedves Marica!
    Jóleső érzéssel hoztam létre ezt a postot.
    A tegnapi hírlevél után,hirtelen ötlet volt ma reggel:).
    Úgy gondoltam egy apró jótett,ami előre viszi a világot és nem hátra...
    Szorítok Neked,hogy számodra kedvezően záruljon a pályázat!

    VálaszTörlés
  3. De jó, nem ismertem még a klubot! Mármint az nem jó - mert mostanában blogger-függő vagyok -, hanem az a jó, hogy most megismerem :) Megyek nézem és szavazok!

    VálaszTörlés
  4. "A jó cselekedet nem vész el a világban, és egyszer visszatér hozzád."

    én ebben hiszek, és kívánom neked is.

    VálaszTörlés