2011. április 17., vasárnap

Gouba & Wamp

Tüzesen sütött le a tavaszi nap sugára,az ég tetejéről,Budapest városára…
Valahogy így láttam,amikor ma felkeltem és kitekintettem,hogy milyen napra ébredtem.
Mindjárt ki is ült a mosoly az arcomra és azonnal eldöntöttem,hogy hamar összeszedem magam és ellátogatok a 
Goubára és a Wampra,azzal a nem titkolt szándékkal,hogy találkozzam Eszterdával és Schall Eszterrel!

Utoljára a katonaságnál készültem el ilyen hamar :),beletuszkoltam picit még dundi lábam,fekete lakkcipőmbe,és irány a Gouba!

Jól esett a séta-metró-séta a jó időben,el sem tévedtem :),elsőre odataláltam a Gozsdu udvarba!
Láttam ám mindjárt a bejárat után balra Eszterdát,de épp elfoglalt volt,gondoltam körbejárom a vásárt,és majd visszafele bemutatkozom Neki!
Így is lett!
Örülök,hogy felkerestem ezt a rendezvényt,sok-sok szépséget láttam,Eszterda személyében pedig egy nagyon szimpatikus,kedves,közvetlen embert ismertem meg!
Eszterda!
Örülök,hogy megismerhettelek!
És,hogy mutassak is valamit,íme:láttam Őket face to face! :)




Egy nem is olyan rövid beszélgetés után,pedig célba vettem az Erzsébet teret,ahol a Wamp (wasárnapi művész piac) rendezvényt tartották.

A régi buszvégállomás épülete mellett kezdtem a nézelődést,majd a tó végében a gasztró szekciót,majd fordultam jobbra a még hátralévő kiállítok felé.
Kicsit már kezdtem aggódni,hogy nem hagytam-e el esetleg Eszter asztalkáját,de NEM,egyszer csak ismerős rajzokat,ékszereket pillantottam meg!
Éppen vásároltak nála,majd miután „tiszta lett a levegő” :),
megszólítottam...
"Ha nem tévedek nagyot,ugye Te vagy Schall Eszter"?
Talán picit meglepődött,de miután bemutatkoztam,tudta azonnal ki vagyok.
Eszterben is egy kedves,szimpatikus embert ismertem meg,elbeszélgettem vele is,hogyan készülnek a csodaszép rajzok,és hogy milyen szép eredménnyel zárult az a kezdeményezés,amelyben az Ő képeslapját lehetett megvenni,kiszínezni,visszajuttatni a vásárlás színhelyére,támogatva ezzel egy beteg kislányt!
Természetesen megcsodáltam Nála is alkotásait,Ő ilyeneket készít.




Nagyon hamar elment az idő,elmúlt ¼ 2,így kénytelen voltam elköszönni Tőle is,mert 2-re szerettem volna hazaérni,a Forma1 Kínai nagydíjának a rajtjára! :)

Jóleső érzéssel töltött el megismerni egy nap két Esztert is :),
sok-sok fotó után,élőben látni alkotásaikat!
Szerintem nem utoljára jártam sem Goubán,sem Wampon…


4 megjegyzés:

  1. Hű, csuda jó napod volt! Schall Eszti rajzait nagyon szeretem én is, most megnézem Eszterdát is :) És, jövő héten jönnek a Klárik? :D

    VálaszTörlés
  2. Kedves Miklós!

    Köszönöm, hogy ilyen kedvesen írtál rólam, bármikor szeretettel látlak a standomnál!

    VálaszTörlés
  3. Bizony jó nap volt! :)
    Szép idő,szebbnél szebb kézműves alkotások,és nem utolsósorban kedves,csinos hölgyek! :)
    Klárik?
    Nem tudom...
    Valahogy úgy hozta az élet,hogy az Eszterek jönnek be! :) :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Eszter!
    Szerintem fogunk még találkozni! :)

    VálaszTörlés